Tidig sömn

hej på er! Kom nyss upp från vardagsrummet där jag spenderat den mesta kvällen med fik av pepparkakor, lite kurs för lillan om kameror, beställt taxfree saker och bara pratat. Har målat naglarna me nya nagellacket också och ska snart hoppa in i duchen för att jag ska gå upp riktigt tidigt imorgon! Halv 7 i skolan, herre min gud.

Har inte hunnit med allt jag velat idag men kollat film och tömt kameran på bilder är gjort! Veckan är full av plugg och jullovet och solen är ett minne blott änsålänge. Imorgon blir det luciafirande med skolan och slutar redan vid 12.00 Nu ska jag gå på mobiljakt,


Kommentarer
Postat av: Alison

ingen fara ! :)

2010-12-13 @ 00:16:50
URL: http://alisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0