snöstorm

Vilken snöstorm det har varit ute idag. Tog min rumpa och gick till skolan med stannade bara två lektioner. Igår kväll började jag må illa och det har jag gjort hela dagen, är fortfarande förskyld och ont i halsen också. Har sovit i soffan och bakat med syster. Har nyss varit ute och skottat lite också. Duktig tjej.

Helgen är full med någon typ av släkträff och julklapps öppning, ska hinna packa det sista också och sedan städa rummet osv. Ska gå upp snart och packa ner lite småsaker och skriva ner sånt som jag packar ner och saknas. Mitt tangentbord till min dator är slut på batterier, så ska försöka fixa några.

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej, hur tänker du fira julen? Om du firar överhuvudtaget :) Är lite nyfiken på hur folk firar :) Då jag väntar min första dotter och nästa år blir hennes första jul så vill jag ha lite inspiration :) kram

2010-12-16 @ 18:59:39
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0