sjukling

sjuk som en sjukling med cancer. Nej men min näsa rinner och är helt sårig, mina öron gör ont, halsen gör ont och min nacka gör ont. Väldigt jobbigt, jag som ville komma til skolan och göra min t-shirt i slöjden.. Bajs på det och hoppas jag kan hinna klart den imorgon. Men får en dag och sitta och plugga iallafall. Ska in med svenska och göra soprov imorgon tror jag, så jag har något att göra iallafall.

Nu är det 4 dagar kvar också. Hann och packa lite igår, men har inte lagt ner allt utan plockat fram allt. Syster är redan klar med allt. Jag har lite klädes problem. Har inga klänningar att ta med!! Skor blir iallfall gladiatorna och de från H&M med kilklack. Nej jag drar mig tillbaka med nässpray och halstabletter!


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Mer bilder och videosar :D

2010-12-15 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0