pluggat

hej bloggen! Har suttit och pluggat en stund nu och snart klar med min svenska uppsats, man ska skriva om sig själv och sin liv och funderingar och framtid typ, Riktigt svårt. Har iallafall fått något gjort idag

• Köpt elsas värld
• köpt lite julklappar
• Pluggat
• kört upp en strumpa i damsugarn som inte vill komma ut..
• spelat horse racing och IT girl
• Ätit pommes med bea -sås

Ska snart ner och prata lite med syster om saker, visa mamma min långa frånvaro lista och sen ska syster färga ögonbrynen på mig. Ska försöka packa lite mer idag också, kanske ladda ner lite musik också. Förstår mig inte hur jag ska göra med mitt handbagage, kameraväskan ska med där men vill också ha med mig min bok och lite småsaker..

Kommentarer
Postat av: emmi

Hej! Allt bra? :) kram

2010-12-15 @ 19:57:24
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: emmi

svar: tyvärr vännen men tävlingen är avslutad!=( kommer dock komma upp en ny innan nyår. kram

2010-12-15 @ 20:32:05
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0