magkatarr

hemma idag, vaknade med jätte ont i magen och snoozade i en halvtimme för jag inte kunde ställa mig upp. Satte på mig mjuka kläder och gick ner för att göra frukost för sedan gå till skolan men det funkade inte. Min magkatarr har kommit tillbaks. Mamma ska nog ta och åka ner och köpa tabletterna jag åt förra gången, men det blir sen när hon slutat. Måste verkligen till skolan imorgon för vi har matteprov, sen har vi musikprov på fredag och ska till gymnasiet.

Hoppas ni får bättre dag än mig!

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

Hej:)

Har tävling på min blogg just nu, där man kan vinna hårvårdsprodukter! Fler tävlingar kommer också. Det får du inte missa;)

Ha en bra dag!

Kram

2010-12-08 @ 10:01:36
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0