Fredag

hej på er! sitter med kläder på och färdig för skolan. Alla märkte väl att blogg.se var helt f*cktup igår, och då blir jag helt fuckup. Nej men det fanns inget alls att göra när man väl bara ville blogga. Just nu är det två killar som är här och sätter in glasskivan i köket, fullt upp. Tur att jag inte är så sugen på frukost då.

Helgen blir ledig vad den just nu ser ut som, ikväll skulle familjen iväg på julbord men blir inget eftersom syster ska iväg på annat och jag inte äter någon julmat. Lördag kommer det ju släcktingar men tror att de inte kommer hela dagen utan man får slänga ner det sista i resväskan innan vi drar på söndag! Ska fixa några inlägg innan också!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Delta gärna i min fototävling som är uppe på bloggen just nu! Jag har tävlingen i samarbete med tvspelsweb.se - du kan vinna något som du kan behöva när du fotar. Låter inte helt fel va? Hihi. Hoppas du är med och deltar :-D Kraaaam!

2010-12-17 @ 15:27:08
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0