En heldag i stallet

Gomorgon, nu är det 11de och bara 8 dagar kvar tills jag åker till thailand. Har bokat hotell för 2 dagar också sedan drar vi till vårat hus där vi ska vara resten av veckan. Längtar till tusen. Rebecca kom hem i onsdag och träffar henne idag så hon får visa några bilder hoppas jag!

Om mindre än en timme drar jag till stallet för julshow, ska förberead massa saker som hinder, putsa donnas sele osv. Sen är vi klarar typ vid 19.00 om jag kanske har rätt och åker vidare på julmiddag så måste förbereda kläder nu. Höres!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: tack så jätte mycket! :D

allt bra? ^^

2010-12-11 @ 12:04:05
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0