2 december



December säger verkligen något för mig, jul och allt det där härliga. Idag har det härliga vädret funnits framme. Allt har varit så glittrigt och fruset och har vara haft lust att skolka för att få bild på detta fina.. Hoppas det håller kvar tills helgen så jag kan ta det i plugg-pauser och fota lite alltså.

Idag så hade vi slöjd och jag håller på med en t-shirt jag gärna skulle vilja bli klar med. Hoppas vi kan ta någon extra lektion och göra klart den. Har annars bara 1 lektion kvar, suger. Vi har ju iallafall börjat med luciaträningar och känner att vi är rätt på gång. Emma och jag blir pepparkaks gummar denna gång. Som jag skrev igår min helg kommer bli massor av pluggande..

P.S min jacka har kommit men den var ju för liten i storleken S, sjuk små! Så har skickat iväg en i M! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0