Träningsvärk!

Hejsan alla läsare! ♥

Slutade för en timme sedan ungefär. Gick hem direkt och satte mig här, Mamma kommer hem om en timme och då ska vi åka och köpa ett par nya gympaskor till mig. Fick gå utan igår på friskis eftersom mina är blöta och skitiga från utegympan i skolan.

Igår så red jag först vid 16.00 vi hoppade men vi tränade mest att stå upp i sadeln i flera minuter i både trav och galopp, jobbigt! Och efter ridningen vart det friskis. Och ikväll blir det också friskis, Hela köret! Sjukt skönt att komma igång och känna sig duktig, det är bara allt gottgott som ska bort..


Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag anmälde mig till en foto tävling, och jag kom faktiskt med. Så ja undrar ifall du vill rösta på mig där. Jag är nummer 5. skulle varit guldvärt om du ville det. :D

Som tack får man en länk såklart! :)



BILD NUMMER 5

http://www.jpic.se/finalister/#comments



Tack så mycket! :)

2010-08-31 @ 17:55:36
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0