skolan om 1 timme

Shit, har försökt att inte blogga på hela morgonen men det går inte. Man har ju inget att göra så man kan ju lika gärna göra ett inlägg. Men jag har ju bloggpaus! Eller?

Kollar på Vakna med the voice, och har inget att göra. Förutom att sminka mig men pallar inte göra det än. Idag slutar jag 14.30 och drar ner på stan med mamma. Vi ska kolla in nya kenza jackan (måste testats) och jag ska köpa lite smink. Pengarna är snart slut redan och fick ju barnbidraget nyss. Men man måste ju köpa på sig lite höstkläder!


Behövde skriva av mig, det kändes. Men sitter på systersdator så har inga bilder för tillfället. Får se om jag fortsätter att blogga efter idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0