Sista Lovdagen

Ja nu var den här, dagen som alla väntat på i nynäshamn, iallafall dom i Grundskolan. Skolan startar imorgon och verkligenheten. Jobbigt men lite skönt att komma in i rutin. Längtar tills jag får se shemat och kunna planera mina dagar i huvudet.

Dagen tänkte jag leva ut till fulla muggar, inte. Men tänkte iallafall ta en tripp till stallet och fixa lite. Imorgon hämtar vi våran Haj! Elin tänkte rida idag också, vet inte när men ska höra med henne, tar med kameran! Sen ikväll ska jag be mamma att vi åker och köper massa godis, herregud vad jag är sugen!


seexy!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sara Marklund

Du var en av de som tyckte att det vore roligt om jag drog igång med en tävling. Jag har en tävling som pågår tills klockan 00.00 inatt; http://saraamarklund.blogg.se/2010/august/tavling.html

2010-08-18 @ 16:48:31
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0