Jag säger Godnatt för idag!

Lägger ner mina sista ord för dagen på bloggen. Hoppas snart in i sängen för att somna tidigt idag. Har lång dag imorgon och det behövs vila. Börjar 8.10 och slutar 15.45! Efter skolan vet jag inte alls vad jag ska hitta. Det får vi se då! Det var sjuk skönt att träna idag, har världens träningsvärk från igår ju så kommer ha mer imorgon kanske. Hoppas träningen lönar sig.

Något jag har besvär med är kläder! Har verkligen inga kläder att gå i eftersom man lade ner alla sommarpengar på sommarkläder så finns det ju inga pengar kvar. Man kan vell inte gå i shorts och kortärmade toppar nu, i 15 grader. Fick rota fram min byxdress tills imorgon med ett par svarta strumpbyxor imorgon, hoppas det funkar! Måste köpa nya stora koftor och jeans, det är nästa inköp.



Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sööt!

2010-09-02 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0