Halvt död

Hejsan!

Sitter här igen och känner mig halv död. Skulle gärna vilja städa mitt rum och fixa bilder på vad jag köpt. Men har så ont att jag inte klarar av det. Har tagit tabletter i 3 dagar nu men det gör fortfarand eont. Visst det har gått ner och ibland kan jag inte känna någonsmärta alls, och ibland vill jag bara dö.

Har iallafall hunnit med att vara i stallet och tagit hand om tea. Elin och louise var där när jag kom så lite sällskap fick jag. Tea fick gå ut igen när jag var klar. Sedan tog jag ner lite täcken som elin skulle testa till sin ponny men han kunde inte ha dom. Kanske tea kan ha dom, det ska vi se :)

Vi hörs när jag blivit bättre! Då blir det bättre uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0