11 augusti

En jätte super varm dag i stockholm, men molningt!

Har suttit inne hela dagen, beställt H&M kläder, gjort 5 nya inlägg, börjat med nya saker till min kameraväsksida. saken är att jag inte hittar den, Om ni hittar den så är det bara länka i en kommentar :P Idag ska jag ju vara barnvakt, och det är typ om någon timme så ska äta middag innan tror jag osv.

Något dåligt är att vi får inte hem nya hästen förän på torsdag nästa vecka. Det fanns inge tidigare tid hos bestiktningen. Saken är att jag börjar skolan samma dag så måste gå tidigare från skolan, det beror på om jag ens kommer komma dit eftersom vi måste lämna nynäshamn vid 10.00 tiden. För första dagen händer det ju inget speciellt heller.


Oredigerade - Nikon D90 50mm 1.8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0