Fredag 090410


Sommaren kom? En solig bild på mig och min nya kavaj, jag älskar den.

Idag tänkte jag städa rummet och bara ta't lugnt, men har inge ork att städa rummet just nu. Har inte inte ätit någon lunch än och sitter fortfarande med sovtröja och mjukisbyxor. Tråkigt väder som får en att bli trött!
Har riktigt ont i näsan och örat är varmt och gör ont! Vill bara bli frisk just nu.

För er som inte visste så ska jag praoa 2 veckor efter lovet, i stallet... Hoppas jag inte behöver göra all stalljobb så mycket, utan jag också kan få rida mossan på den tiden och kanske stå i ridhuset. Dessutom har jag inte tränat på länge så det kommer nog bli jobbigt att göra saker i stallet. Men det behövs!





Kommentarer
Postat av: melissa

SV: okey, det hade blivit lättare! :)

2010-04-09 @ 15:59:36
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0