Veterinären (?)

Hejsan, något jag glömde säga igår att jag drog till veterinären med mossan vid halv 2 tiden. Vi hade tid där gför hon skulle vacineras (?) herregud vad olika ord, och sen så skulle dom kolla hennes tänder också :) Det gick bra iallafall. Missa lite av fridrotten med jaja. och något som jag värkligen letar efter är min tandställning till mina tänder. Mina tänder har flyttat på sig nu också (inte bra)
usch har inte bra att blogga om så måste leta vidare också. sätta ihop något att ha på mig imorgon också. Finns inget att ha :O!

Kommentarer
Postat av: Carolines F O T O N

Sv: Du kommer inte bli eviken! D80:n är värd varända krona!

2009-09-14 @ 22:32:02
URL: http://carolinedamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0