sovit

Somnade efter middag tror jag det var och vet inte alls hur länge jag sov, men kom upp till klockan 20,00 då jag kollade på idol och gjorde lite engelska. Imorgon måste mina So papper in endå och vet inet alls hur jag gör. Skolan skrivare funkar inte eller så har dom inte programet som jag skrivit i. men just nu är jag så pigg för jag sovit, vad ska jag hitta på?. Det vart inge fotning det han att bli mörk ute :/ Hoppas jag kan fota joss imorgon lite. Om det nu blir så. Är fortfarande häning så ska ligga framför tv tills jag kan sova igen :)<3

Hoppas ni får det bättre än mig :)<3

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: Tack för din "röst" hihi , ska snart bestämma mig om vad det blir ^^

2009-09-10 @ 22:11:51
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0