musikläxa

Tjenare, sitter här framför tv´n med mamma och gör min musikläxa. man ska skriva om en låt och lite om den osv. Fattar inget, man ska välja bland olika baser eller något.

Kännes som en bra dag, men skolan idag är så himla lång. Men sista lektionen är typ plugglektion så då sätter jag mig med lite saker. Så slipper jag ta med det hem. Efter skolan åker jag och mamma och hämtar mina saker på tobaksaffären :D! 

Snart är det helg också, och det menas att ska fota joss heeela söndagen :D!
det är super fint väder idag också, får se vad som händer idag efter skolan. Har ingen idé faktiskt. men det får vi se, ska nog ta och vila :)<3


älskar bilden :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0