Kläderkläder

Hejsan, hemma från stallet och tar mig till duschen snart. Sköntskönt. Ville berätta att min header kommer komma upp i helgen allafall. Har skapat lite inspration nu så vill bara fota lite också. sen dras det igång på lördag/söndag och på måndag kan jag nästan lova att min header är klart :)

Just nu tänker jag bara på kläder. Jag och joss tar halv 3 tåget in. slutar 2 kan man säga så vi tar tåget nästan på dirren eller så. Måste ju byta om och fräsha sig efter gympan (sista lektion)


Tittade på denna på våran musik idag, titta dansen? Haha men den är från?.. 1989 :P

Kommentarer
Postat av: Khalid

hej! allt bra?

2009-09-04 @ 16:44:35
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0