Kläder :P

Rubriken fick heta kläder igen :P

Eller hej först då, Kom hem från joss nyss kan man säga. Åkte taxi hem med familjen som har varit hos familj axlund hela kvällen. Jag och joss var hemma från stan ca 20,00 då vi kom hem till henne och åt tacos hos henne. mums :)
Kom hem med en kofta bara. Inte kul man kan man säga. men kul hade vi. Snacka om flum dag :)
 
Just nu datan sen imorgon är jag ensam lång stund elelr kort. familj åker på tävling vet jag. Ska då typ gå ut med hunden på lång promis, sskönt! Desutom får jag ta en runda med kameran i stan. eller närheten. Och sätta mig tillsammas med den och umgås. I have miss u. 

Det var det. imorgon kommer bilder på koftan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0