Godnatta :)

Hejsan alla nya läsare (eller gammla som hittat hit)

Idag har jag fått så mucket mer besökare. Men det är inte mycket eller så.
Header gjorde nog sitt jobb iallafall nu ikväll. Sitter och pratar med Josefine på msn. Vi skulle fota imorgon, men jag ska åka och kolla på soffa i tumba till mitt rum. sen saknas bara Tv.

Ikväll har marika varit här men hon drog för någon stund sen. Syster sitter nere och kollar på spy kids med några 2 killar och issa. Ska nog gå ner och sätta mig efter jag stängt ner min data. Imorgon bitti bjuder jag på bilder från dagens fotorunda. Missa inte härliga bilder :D!

look ;)

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, så bra! :)

2009-09-06 @ 10:19:23
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0