1 september

idag är det 1 september, och ddet innebär att hana fyller år om 10 dagar och vem fyller inte år om 10 dagar och 1 månad dåda? :) Jag :P

Sitter här och hostar och känner mig halft bra. Har fixat håret och ska faktiskt måla mina naglar nu, Det ser riktigt kallt ute idag. Det var det igår också men idag känns kallare. Sitter ensam här nere också så kanske känns så?

En vecka utan min kamera :( Den åkte idag men har ju bilder på datan jag kan visa som är från sommaren.
Senare idga komemr en header upp iallafall. När jag är hemma från skolan då. Slutar 20 över 3. och det är inte hemskt, hemskt är att man slutar kvart i 4 på torsdagar!

Nu ska jag måla naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0