Vecka 44 planering "långt inlägg, mycket text)

Hejsan, ska ta upp tävlingen först, drog och tävlade på klubben endå imorse efter en stor god frukost. Jag kom 5a tror jag och det var 3 placeringar, låg 2a ett långt tag men som kom alla duktiga och red men slutade på 177 poäng iallafall.

Sen denna vecka blir det rätt mycket tror jag, eller jag får skylla mig själv som tar upp allt men det ska nog bli skoj på lovet :)

♥ Måndag: Förmiddagen tas åt med joss vi ska ner på stan och mysa. Senare så åker jag mamma henne kolega (?) och hennes dotter in och kollar bio. Och syster åker till ön så det blir skönt. Måste rida någon gång där imellan.
♥ Tisdag: Stallet på förmiddagen och rida för marika och köra donna. Shopping efter stallet med mamma tror jag.

♥ Onsdag: Rida och packa för fullt på kvällen åker jag till Gotland.

♥ Torsdag: Inget planerat, hoppas få gå ut och röra på sig. (Fota)

♥ Fredag: Inget planerat, hoppas få gå ut och röra på sig. (Fota)

♥ Lördag: Crosstävling på ön (Fota)

♥ Söndag: Åker hem igen :)<3


Sen något som måste göras som jag vet.

• Shoppa (kläder, smink, småsaker, skor)
• Vila kroppen, fast röra på mig mycket.
• Fota mycket är ett måste.
• Färga håret (ljus brunt)
• Köpa ny vinterjacka
• Fixa glasögon
• Redigera höstbilder


Långt inlägg vart det, men ganska viktigt. Som att jag inte kommer kunna blogga så mycket från måndag till onsdag och sen inget alls till söndag från onsdag. Hoppas på mycket bilder när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0