Hoppträning


Syster och jag, lika?

hejsan, sitter hemma nu och stallkläder är på, mamma sa att jag skulle gå ut med hunden direkt när jag kom hem, fast klädde på mig först och gjorde lite mat åt sjuka syster. Hunden sitter och väntar. Ska ut med honom sen när mami kommer hem så åker vi nog till stallet. Ska träna för fia i jursta (tror jag) klockan halv 7 så måste åka från stallet ca 6.  Men har inte så brottom då. Ska ju bara borsta hästen då. :)<3

Vi hörs när jag är hemma från träningen :P


Kommentarer
Postat av: bellsan

för det första är bilden tagen av mig :D och för det andra så tror jag också att Denice ska till Jursta med Dario också, lycka till! :) <3

2009-10-12 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0