Fototorka

Hejsan alla datanördar (skoj) Hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft det tror jag. Allt rullade på som vanligt nästan, börjar bli riktigt sjuk, hostar, ont i halsen och försyld. usch inte tänka på det.

Men efter skolan gick jag och Joss hem till mig för att fixa våran svåra gympa läxa. Att sätta ihop ett eget gympa pass, ni kanske tänker inte så svårt? Men jo det är värkligen svårt.


Just nu gillar jag inte mig själv, har inte användt kameran på as länge, nära idag men joss skulle vara hemma tidigt :/ så måste ta tag i det på lördag eller något för då är jag nästan ensam hemma kan man säga. Jag och syster och hoppas det kan bli något roligt på gång med kameran då. Måste fixa ihop något iallafall.

Just nu: hästhoppning på eurosport :D!

Kommentarer
Postat av: Nöör

Ne men.. jag vill oxå ha en egen sida..:( HAHAHAHAH <33

2009-10-15 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0