Fotodag

Tjenare :) hoppas ni inte saknar mig för mycket. Tänker inte försöka heller uppdatera å smycket utan flitigt och skriva mycket text istället.

Så just nu håller jag på att fota lite. Idag har det varit värsa Fotodagen faktiskt. Efter skolan så drog jag och joss och otade jätte fina höst bilder på massor av olika sällen och det vart nog massor 1000 st bilder :P Eller typ 400 st för tänker inte ta så mycket utan det blir ett bra foto så med den vikeln och så på den andra. Måste sluta bomba kameran med bilder :)! Så jag och joss var ute ca 1 timme (rekord) senare vid 18,00 tiden drog vi alla till skolan med familj och allt för att gå på utvecklingsamtal. Typiskt så har jag och jossan det samtidigt. Men sen så håller jag på just nu att fota lite bilder, och det får se senare vad det är för något. Ni får se senare om det blir bra för tror inte det blir så bra utan sånt man behöver till detta :P<3

Uppdaterar när jag är klart

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

jag väntar på att en tjej ska mejla mig men hon gör det aldrig, haha!

dessutom gick datorn sönder i förrgår och ps försvann men jag ska försöka fixa det :)

2009-10-23 @ 15:55:50
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0