Bada,bada baaadaa!

Tjenare :) Sitter i sängen med sovkläder och har prisis badat :D! Hur skönt är inte det? Känns som jag inte andas på en timme, vart så uppvärmd av badet. Kallt som tusan var et att rida fast håller igång mig med mina knep.

Träningen igår gick bra :) Övade balans osv och jag måste öva på min balans (SÄMST) har ju en liten och en stor boll här hemma så kan ju träna lite medans jag ska träna in Lc.1 i huvudet, ska tävla det i helgen om allt går som det ska. Första ute tävlingen på våran "nya" ponny.

Ska pilla lite med bloggen nu :)<3

Förlåt för att jag aldrig bjuder på några bilder :/

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* Överraskningen var en ny design som du kanske ser :) ! kul att du gissade ^^

2009-10-13 @ 21:13:26
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0