Klubbhoppning

Gokväll :P sitter på rummet och ska snat hoppa in i duschen. Uber skönt och sen sova en stund så jag kan sitta uppe och plugga sent ikväll sen. Är jätte trött för jag har sprungit runt med hunden i hela huset den busen :P älskar och gulla med min tjokis haha.

Tävlingen idag gick super. Först red jag 60 cm och fick en rosett med mig ut från banan (clear round) alltså man får en rosett om man klarar hela banan utan fel. Genom den banan var hon ganska stark och sprang ifrån lite.
80 cm så hjälpte marika mig att rida fram, tack :) Jag var värkligen nervös för det var som min första 80 cm tävling. Allt gick jätte super inne på banan, Hoppade grundomgången och sista hindret i grunden rev hon så det blev inge omhoppning, men jag är super nöjd över henne och mig. Fick en helt annan känsla när det blev lite högre. Och efter jag ridit fick jag veta att hinderna ute på framridningen var inte så högt som 80 cm. Men jag är nöjd!

Det var allt just nu. Hörs :)!


Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

det skulle inte bli så långt men tja jag skrev ifrån hjärtat så det fick bli så långt =)

2009-11-08 @ 17:08:43
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0