Hittat en jacka

Sitter nere i köket nu, har jobbat lite på en header fast inget som kommer upp idag eller senare, utan ska ta en massa bilder eller vad jag ska säga, så gör en liten skit sak innan jag lägger upp den riktiga header. Juste idag skulle mamma och jag åka och simma igentligen, men jag hade massor av plugg och var lite uphetsad av allt i skolan, och mamma var trött som vanligt :P

Nu har jag hittat en ny jacka jag skulle vilja ha, först ville jag ha en boomerang, fast hitta en snyggare och lättare nu kan man säga, och nästan alla fjortisar köper typ boomerang jackan nu :)


Kommentarer
Postat av: jejje

verkligen :)

ja, absolut!! balsamsprayen är helt suverän... kan sprayas i bada vatt o torrt har o luktar gott o söt :) att rekomendera :)

2009-11-11 @ 21:03:32
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

SV; ÅH SÅ HÄRLIGT! FAST JAG TYCKER ATT DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT FUKTIGT I THAILAND!

2009-11-12 @ 07:20:30
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0