handikap

hahha vill bara visa en bild sen lovet :)


Det är jag det. Man ser inget för jackan är så stor :P


Hejsan alla läsare, skriver ett inlägg i pluggandet. Kändes som det var lite nödvändigt. Först grattis Josefine på födesedagen :)

Idag så gick vi ner och fikade jag och J, sen kolla vi lite inne på affärerna och så sen hämtade vi mina glasögon. Ska visa en bild någon dag :P Och nu sitter jag och pluggar So och kämpar med  varför frågor. Var rädd att jag inte skulle kunna något men efter filmen idag så har jag lärt mig lite :)

Imorgon blir det rida och lite plugg. Ska tävla på söndag (klubbhopping) ska hoppa 60 och 80 cm jö. Hoppas jag vågar då :P

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

promise ;)

2009-11-04 @ 22:52:42
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0