saknar thai 09

Som vissa inte vet var jag i thailad i februari 09 till mars, 2 veckor. Skulle varit 3 en syster hade mycket plugg :/

Tyvär fick min dator damp och förlorade alla bilder, det var massvis där ifrån. Men var där med några vänner och dom fotade också, sen så fotade min syster med våran digital kamera då. Så har typ 6 st på datan. Får skuldkänslor när jag tänker att alla fina bilder är borta. Men ska ragga några från våran vänner hoppas jag.

Ville bara bjuda på dessa bilder vi har kvar. Ön vi bodde på heter koh samui tror jag, och vi bodde på stranden chaweng beach. Hade super härligt!


syster fotat från våran balkong medans jag står där nere och fixar våra handukar i solen.
Gud vad jag saknar!


Hotellet hade en egen liten strand på en liten del, fast delade
det med något annat hotell som jag aldrig såg :P


I den lilla som syns var det bubel i på kvällen och den andra var ganska stor och vi
badade i den varje dag.

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha alla bilder är tagna med min mobil (a) Ganska bra mobil ändå ;) <3

2009-12-22 @ 12:12:39
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0