Liten uppdatering

Hejsan, tänkte uppdatera lite medans pausen i DH, många sitter nog bänkade framför det just nu. Alla bra program är på tisdagar. Uber skönt.

Tänkte säga lite saker som är pågång osv. I helgen är det lucia show i stallet och sen lusciatåg där hästarna i stallet är med i och jag ska köra donna, så det blir mycket fixning inför det tror jag, som tvätta vagnen och köra donna lite då och då och sen trixa lite med henne innan all julstämning. Så idag har jag kört henne lite, men det rengande så hårt så det vart inte länge. Är ju tvungen att köra ute.

Sedan är det ju skola, men allt är lungt i skolan. Inge plugg eller så utan allt händer efter jullovet. Är bara lite nervös utav betygen som vi får. Så ska börjar fjäska lite och smöra :P

Nu har det börjat för länge sen :)

Kommentarer
Postat av: naliie

vill du inte ha sällskap i vagnen haha :D

2009-12-09 @ 15:08:45
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: naliie

fan vad illa :p haha.

ofta du ser mig som en gris :O

2009-12-09 @ 15:26:24
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0