JUL 09



Så lyder orden, hoppas alla fick vad dom ville och blev glada.

Jag har prisis tagit mina klappar upp till rummet och tvn står på göta kanal. Har fotat en del av julklapparna fast det finns lite kvar. Ni får nog se imorgon alla mina julklappar.

Dagen började vi dklockan ett att alla kom dvs morbror hans sambo hanna och lillkusinen nea, och mormor. Farmor var redan här. Fikade och senare julmat, sen blev det kalle anka och sen julklappsöppning.
Vid 6 tiden åkte dom mot andra julfesten.

Har suttit nere och kollat in mina julklappar osv.
Ska nog ta och sova snart, imorgon har vi morgon stallet och upp vid 6 tiden!

Nu ska jag ta upp resten av julklapparna och fota, sendan fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0