(ingen rubrik) | tråkig jag är :)!

Vet inte vad jag ska skirva, suttit i ca 10 min och funderat på vad jag ska skriva. Men får ta ch börja med att dagen har gått som den ska. Elin kom vid 10 tiden, då alla sov säkert :P Vi började trixa lite med våra kameror och gick ut en stund och fotade allt möjligt. Vart alla mäjliga bilder. Gick ut och fotade elin också. Sedan har vi hållit på och busat med julklapps inslagspapper, slagit in lite klappar osv. tack busen :)

Lägger in bilder senare som togs, farmor har nu kommit och kvällen kommer jag spendera här vid datan :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!

Allt bra med dig?

2009-12-23 @ 21:59:00
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0