...

Haloj! har ingen anldening att jag inte har skrivit något förutom att jag har haft lite fullt upp, men endå inte.

Fredagen började med upp tidigt till stallet ch kom hem, sov ca 3 timmar och när jga vaknade hade jag värsta huvudvärken och låg på soffan resten av dagen. Lördag kom kusin och hon öppnade sina paket, dvs en mp3 så jag fick ladda ner låtar hela dagen för hon kom på nya låtar hela tiden :P söndag åkte hon och jag hade träning igår kväll.

Idag ska vi se vad jag ska hitta på, mamma är ledig så får se vad som händer. Och ikväll klockan halv 7 har jag träning igen.

NU ska jag klä på mig kläder och sen gå ner och kolla på videon mamma filma igår :)


gammal bild, men har inte laddat in nya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0