bokeh


Nikon D60 50mm 1.8 | foto: Jag, bilden får dåligt kvalite av blogg.se


Ska snart stänga ner datan och fixa mig för sägen, som jag lovade fick ni en till bild idag :)
Håller denna löfte ska jag lova.
Imorgon, får vi se om det blir så mycket data. Ska fixa lite saker på datan, men inge tid för blogg tyvär men slänger in en bild imorgon. aja PD börjar om en halvtimme, något jag fassnat för (pardise hotel) HAHA
olikt mig men och? :P

Juste en glad nyhet, fick reda på mitt betyg i bild. VG mitt första i 8an (a)


Kommentarer
Postat av: Emmy-syster

Nej men nu snackar jag inte bara om haninge. Ni var inne i stan och kollade Bio tillsammans. Sen var ni på Älvsjö mässan tillsammans och sen var ni i Glogen tillsammans. Man fick lixom inte en ända förfrågan om att följa med eller så.. Men jag skyller inte på dig utan på Mamma..

2009-12-15 @ 14:02:23
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0