Fortfarande sur :(

Hejsan, hoppas någon läser detta.  har faktiskt haft några läsare även fast min blogg ser ful ut. men nu som sagt tänker jag skita i det och börja blogga eller lite starta iallafall. Ska fixa lite ikväll när jag får tid. Inga läxor oc det är skönt. Dom ända läxorna jag kan få är typ från matten och engelska. Mina andra lärare tänker inte på det typ.

Sen så kommer jag inte kunna lägga in några foton till er för min pappa tar med min kamera till norge hela veckan "suck"
Hur kommer jag överleva, ska dra in till stan med joss på fredag så resten av veckan får jag hålla mig upptagen med annat. Jag som hade planerat as mycket i veckan med min kamera :P 

Vi hörs senare ikväll nu blir det mat med pappa. <3


Jag fotade med min nikon D60 :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

vad vill du ha hjälp med?

2009-08-31 @ 22:09:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0